Göz doktoru onayı sonrası lens kullanıcısı yaşam stiline göre tercih ettiği kullanım süresini göre lens seçebilir. Satın aldığı lensin üretici firma tarafından önerilen kullanım süresi ve kullanım stiline her zaman yüksek hassasiyetle uymalıdır. Doktor tavsiyesi her zaman dikkate alınmalıdır.
Birazdan detaylı olarak lenslerin kullanım sürelerinden bahsedeceğiz ancak öncesinde biraz da lens kullanıcılarının yaşam stillerine göre yapabileceği tercihlerinden bahsedelim. 😊 Bazı kişiler doktor onayı ile farklı kullanım süresine sahip lensler arasından yaşam tarzına göre kendi tercih yapabilir. İşte bu hastalar için rehberimiz aşağıda. 😊

Her Yeni Günde Tazelenmek İsteyenler İçin;
Her yeni günde yeni bir başlangıç yapmak isteyen, yanında lens kabı veya lens solüsyonu taşımak istemeyenler lens
kullanıcıları sizin için doktor onayı ile tek çare; günlük kullan- at lensler. Her sabah yeni bir lens takıp, gün
sonunda vedalaşabilirsiniz.

Güne Hızlı Başlamak İsteyenler İçin;
Sabah uyanınca ilk iş telefona bakmak isteyenler, 5 dakika daha uyumak için vakti var mı diye kontrol etmek isteyenler
veya akşam uyumadan önce lens temizliği için birkaç dakikam bile yok diyenler olabilir. 😊 Öyleyse doktor onayı ile gece
gözde kalabilme özelliğine sahip aylık lens kullanabilirler. (En fazla 7 günlük periyotlar ile temizlemek koşulu ile)
Rutini Korumayı Sevenler İçin;
Ben düzen severim, lens kabı ve lens suyumu yanımdan ayırmam ne var ki bunda diyen
lens kullanıcıları da var elbet. Her gün lenslerimi lens suyu ile temizlerim, lens kabı taşımak benim için bir yaşam
tarzı demekte bir seçenek. Onlar için ise en uygunu doktor onayı ile sadece gündüz takılabilen 15 günlük veya aylık
lensler diyebiliriz. Her sabah düzenli olarak lenslerini takıp her akşam uyumadan önce lenslerini temizleyerek
lenslerini gece boyunca kalmaları için lens kabına bırakabilirler.
Kullanım Sürelerine Göre Kontakt Lensler
Kontakt lensinizi ne kadar süre kullanabileceğiniz, göz doktorunuz tarafından size reçete edilen lensin kullanım ömrüne göre değişiklik gösterir. Kontakt lensler, kullanım sürelerine göre farklı özelliklere sahiptir. Lens kullanıcılarının gözlerine zarar vermemek için lenslerini üretici firmalar tarafından önerilen kullanım sürelerini dikkate alarak kullanmaları gerekir.
Kontakt lensler için önerilen ideal kullanım süreleri olsa da yanlış kullanım veya yanlış bakım nedeniyle bu süreler kısalabilmekte ve lensin ideal kullanım süresi dolmadan lens ömrünü tamamlayabilmektedir. Yanlış bakım sonrası lenslerin kullanılmaya devam edilmesi gözlere ciddi zararlar verebilir. Bu nedenlerden dolayı hem lensin kullanım ömrüne sadık kalmak hem de bakımını doğru şekilde yapılması büyük önem taşır.
Günlük Lensler
Günlük kullan- at lensler, bir günlük kullanım ömrüne sahiptir. Uyanır uyanmaz takılıp, uyumadan önce çıkarılması
gerekir. Yeniden kullanılmazlar. Bu nedenle de lens kabı ve
lens solüsyonu kullanımı gerektirmezler. Günlük kullan –at lensler gece kullanımına uygun değildir. Tek kullanımlık
oldukları için daha sağlıklı bir kullanım oluşturmaktadırlar.
Bu lenslerin genellikle su oranı yüksektir.
Pratik kullanımı nedeniyle (lens kabı ve lens solüsyonu taşımayı gerektirmediği için) günlük kullan- at lensler, sık
seyahat eden veya hareketli günlük yaşantıya sahip lens kullanıcıları tarafından daha yoğun olarak tercih
edilebilmektedir.
Aylık Lensler
Aylık lensler, üretildikleri materyallere göre sadece gündüz kullanımına uygun veya hem gündüz hem gece gözde kalabilme özelliğine sahip olabilmektedir.
Sadece Gündüz Kullanımına Uygun Aylık Lensler
Sadece gündüz kullanımına uygun olan aylık lensler, sabah takılmalı ve gün sonunda lens solüsyonu ile temizlenmelidir. Gece boyunca ise temiz lens kabında solüsyonda bekletilmelidir. Her zaman lenslerin temizliğine yüksek düzeyde özen gösterilmelidir. Gün içinde de ihtiyaç halinde solüsyon ile lenslerin temizliği yapılabilir.
Aylık Kullanım Ömrüne Sahip Gece- Gündüz Gözde Kalabilen Lensler
Gece gözde kalabilen lenslerde olması gereken en önemli özellik, oksijen geçirgenliğin ideal seviyede olması. Oksijen geçirgenliği sayesinde uyku esnasında gözler sağlığını koruyabilir. Göz doktorunun uygun görmesiyle aylık ömre sahip hem gündüz hem gece kullanımına uygun kontakt lensler en fazla 6 gece 7 gün boyunca gece gözde kalabilir. 7 gün veya daha kısa periyotlarla lenslerin temizliği yapılarak toplam 30 gün süre ile kullanılmalıdır.
Aylık lensleri incelemek için tıklayınBunlara ilave olarak yıl boyunca kullanılmak üzere tasarlanan sert lenslerde vardır, ancak bunların kullanım sıklığı oldukça düşüktür ve bakım rutinler daha farklıdır.
Eğer aklınıza takılan bir şey olursa bize 444 53 67 ( 444 LENS) numaralı telefondan veya [email protected] adresinden ulaşabilirsiniz.
Bu içeriğin tüm hakları saklıdır. İzin alınmadan kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

Renkli Kontakt Lensler
Renkli Lensler Üzerine Kısa Bir Sohbet
Renkli Lens ile Göz Makyajı Nasıl Olmalı?

Ardahanda yaşıyorum (Türkiyenin bi ucu) yıllardır aynı yani bu marka lensi kullanıyorum. Buradaki gözlükçüler iki kutu fiyatına 480 TL dediler. Allahtan lens market var dedim içimden hemen geldim internetten sipariş verdim. Hem de Neredeyse yarı fiyatına. Üstelik isteğim lensin stok sorunu olmasına rağmen kesinlikle mağduriyet yaşamadım hemen anında tekli 1 aylık aynı markaya ait lensleri ücretsiz gönderdiler. Stokta olmayan lenslerim için ise yurt dışı siparişi verdiler onlarda 1 hafta içinde elime ulaştı. Bu süreç içerisinde şahsım her gelişmeden sonra telefonla aranarak haberdar edildi. Bir ilgi, bir alaka sizden her alışveriş yaptığımda mutlu oluyorum bu vizyonunuz Türkiyede bi çok esnafa örnek olmalı. İyiki varsınız. Kazandığınız her kuruş helal olsun.
Ömer F.OASYS'i ilk kullanışım; bundan önce 1 yıl kadar Air Optix HydraGlyde kullandım. OASYS'i ilk elime aldığımda Air Optix'e göre daha ince olduğu anlaşılıyordu zaten. Gözümde varlığını hiç hissetmiyorum, Air Optix'de seyrek de olsa, aşağı doğru baktığımda lensin yansıması oluyordu. Onun dışında gözümü hiç rahatsız etmedi, yanma ya da batma yapmadı. Air Optix'de küçük bir toz olduğu an solüsyonla iki üç kez temizlemediğim zaman düzelmiyordu mesela. Temiz kullandığım için toz batması pek yaşamadım ama birkaç deneyim yetmişti yani. Uzun süreli kullanımda da OASYS'den memnun kalacağımı umuyorum ve şimdiden almayı düşünenlere tavsiye ediyorum. Bu arada bu LensMarket'ten ikinci alışverişim olsa da, Cuma günü verdiğim sipariş, cumartesi günü kargoya verilmişti bile. Pazartesi günüyse lensler elimdeydi. Hızlarına bir kez daha hayran kaldım. Ellerinize sağlık.
Zehra A.Bugun urunum geldi basta baya tereddut ettim uyum saglarmi diye normal de 8.60 takiyodum bunu 8.80 aldim bugun elime ulasti ilk ters taktigim icin gozumde kiptikca kayma yapti sonra ters cevirip takrim tam oturdu ne kayma ne batma ne kuruluk hicbirsey yok cok hosuma giti bundan sonra bu lens ile devam ederim cok ince ve gozde hic rahatsizlik hissi vermiyor tavsiye ederim farkli marka oldugu icin alisma sureci yasadim ama soliyim lensten gozluge gecince bi tuhaflik oluya kimisinde ayni ole ama sonra sorun olmuyo aksama kadar duzeldi oda gecmisim hissi oldu. Ayrica lens marketten guvenle alışveriş yapabilirsiniz firma asiri ilgili her sorunu itinayla cozuyolar arti kargolar 1 gunde elinde oluyo tek lens aldigim yer artik burasi uygun fiyat ve kalite bu aileyi tek gecerim tum lensci ve gozlukculere
Tansu K.bu marka benim en rahat ettiğim marka kişiden kişiye değişçeğini düşünüyorum ben bir de biofinity kullanmıştım ama sürekli batıyordu ve rahatsız edici bi hissi vardı uzun süre takmak istemiyorum ama maalesef ki pandemiden dolayı doktora gidemediğim için takmak zorunda kaldım neyse işte acuvue oaysın mormsl lensini ilk kullandığım lensti aslında gerçekten güzelmiş başka markayı deneyimleyince anlayabildim ama bu lens kesinlikle normal olandan daha güzel güneşte vs gözlerimi kısık tutmak zorunda kalmıyorum ki zaten elimde de olmuyodu artık rahatça etrafa bakabiliyorum ve renk değişmesi de çok hoşuma gidiyor, arkadaşlarımın söylediğine göre güneş varken gözlerimin içi tamamen simsiyah duruyomuş ve lensin çevresi mor gibiymiş bilmiyorum ama şaşırıp sürekli gözüme bakmaları beni mutlu ediyor, solüsyon olarakta bayadır biotrue kullanıyorum başka marka da denemem şişede göz yaşı olsa bu kadar iyi olurdu site de çok iyi gerçekten bayılıyorum size aynı gün kargoya verildi ertesi gün geldi
Büşra B.Daha önce Oasys kullanıyordum, astigmatım olduğu için doktorum bu ürünü almamı tavsiye etti. Ürün 2 günde elime ulaştı fakat yanlış AKS sipariş ettiğim için müşteri hizmetlerini aradım ne yapabilirim diye ve gerçekten Yonca Hanım çok güzel ilgilendi, yardımları için buradan da teşekkürlerimi iletmek istedim. Ürüne gelecek olursak ilk kez bu markayı kullanıyorum. Toric lensler diğerlerine nazaran bir tık daha kalın olduğunu okumuştum yorumlarda fakat asla öyle değil. Önceden kullandığım astigmatsız lenslerden farkı yok. Kullanımı kolay, bulanıklaşma vs olmadı bende. Gözümde varlığını dahi hissetmiyorum. Tüm lensmarket çalışanlarına ve ilginilerine çok teşekkür ederim.
Tuba E.Şimdi baktım da lens marketten ilk siparişimi 2013 te vermişim. Yurtdışında yaşıyorum son birkaç senedir, ama 7 yıldır Türkiye de olduğum zamanlarda hiç şaşmadı hep buradan sipariş verdim. Bence işlerini çok iyi yapıyorlar ve herhangi bir sorunda çok ilgililer. İlk sipariş verdiğim zamanlar en ucuzu olduğu için seçmiştim ve çok alternatifi de yoktu, ama şimdi zaman zaman başka yerde 5-10 lira daha ucuz olsa da lens marketi seçiyorum. Çünkü güveniyorum. Teşekkürler hiç bozmadan bu şekilde devam ettiğiniz için. Biraz bu lensle alakasız oldu ama yazmak istedim lens her yerde aynı lens sonuçta. :)
Ezgi Ö.bu lensi diğer lenslere tek geçerim. 2020 de pandemiyle başladım lens kullanmaya. gözlüklerde maskeden ötürü buhar oluşuyordu. ilk zaman birkaç farklı marka kullandım fakat en son biofinity'e geçtim. 2 senedir bu lensi kullanıyorum. sadece gece geç saatlerde görüntü sululaşıyor. onu da yüzümü yıkayınca geçiriyorum. internetten aldığım şeylere sürekli yorum yapan biri değilim çünkü satın aldığım şey işimi karşılıyorsa bana yetiyordur fakat lensmarket.com işini layıkıyla yapması, ekstra özen göstermesi, müşterisiyle kurduğu iletişim, yaptığı işe verdiği önem vs. ve lensin kaliteli olması beni yorum yapmaya teşvik etti. tüm çalışanlara saygılarımı ve sevgilerimi gönderiyorum. helal olsun
Egemen D.Lensmarket e hizmet kalitesinden dolayı teşekkür ederim çok hızlı ve özenli bir şekilde ulaştı lensler.\nYeni bir lens kullanıcısıyım bu lensleri kullanmaya başladım ve ilk gün çok iyiydi ama sonra bulanık görme ve çapak gibi sorunlar başladı (yatarken çıkartıyorum). Belki solüsyondandır diye 2. lensi açıp onu kullanmaya başladım farklı solüsyon ile ama aynı problem devam etti. Biraz araştırma yaptığımda eski kullanıcıların da bulanık görme ve çapak konusunda şikayetleri olduğunu gördüm. son 2 aydır şikayetler artmış durumda sanırım üretim ile alakalı bir sıkıntı var bi partide.\nLensmarket hizmetinden dolayı 5 yıldız verdim ama lenslerde bi sorun var gibi duruyor.
Şükrü G.Öncelikle yıllardır lensmarket ten sipariş veririm ve çok memnunum, herkese de tavsiye ederim. Son siparişimde farkına varmadan göz değerlerini yanlış girerek sipariş vermiştim. elime ulaştığında hiç dikkat etmeden çıkarıp gözüme takıp bulanık gördüğümü anlayınca o zaman farkettim yanlış olduğunu. Konuyu lensmarket.com a bildirdim anında dönüş yaptılar hatanın benden kaynaklı olmasına rağmen lensleri değiştirip doğru değerdeki lensleri gönderdiler. gerçekten herkese de tavsiye ederim gerek fiyat, gerek kalite, gerekse müşteri memnuniyeti açısından 1 numara. Çok teşekkür ederim
Mesut H.Ben bu siteden ilk defa alışveriş yaptım daha öncesinde lens optikal diye bir siteden alışveriş yaptım Beni arayıp Gözümün numaralarının olmadığını 12 hafta üreticiden dolayı bekleme süresini almak istediler beni ya da 0,25 düşüğünü yollayabileceklerini söylediler ben numaramı değiştirilmesini istemediğimi ve siparişimi iptal etmelerini söyleyip buradan sipariş verdim stok problemi yaşamadım 24 saat içinde elime ulaştı Dün Sipariş verdim bugün kapımdaydı lenslerin tarihleri 2030 ve 2029 öyle aklımızda işte son kullanma tarihi yakın olan ürünleri yolluyorlar gibi bir algıda oluşmasın Açıkçası ben göz ürünlerinde çok tereddüt ediyorum ve bu yüzden ikinizin rahatlaması için bu yorumu yazıyorum Normalde Yorum falan bırakmam ben çok memnun kaldım siparişlerime devam edeceğim
Perihanpelin Ş.