Miyop, hipermetrop, astigmat veya presbiyopi gibi görme kusurlarınız varsa, teşhisi ve tedavi önerisini göz hekiminiz belirleyecektir. Bu tür görme kusurlarının düzeltilmesinde en yaygın seçenekler, gözlük veya kontakt lenstir.
İçindekiler
Burnunuzdan kayan, buhar yapan, görüş alanınızı daraltan veya spor yaparken sizi kısıtlayan optik gözlüklerden kurtulmak istiyorsanız… İşte tam da bu noktada kontakt lensler devreye girer! Kontakt lenslerin gözlük gibi çerçeveleri yoktur, buğulanmazlar, dış görünüşünüzü doğal hale getirirle, gün boyu sınırsız özgürlük ve konfor sunarlar. Daha önce hiç lens kullanmamış olsanız bile, doğru lens seçim ve birkaç pratikten sonra kontakt lenslere kolayca uyum sağlayabilirsiniz.
Neden kontakt lens tercih etmeliyim sorusuna yanıt arıyorsanız, gelin bu nedenleri madde madde birlikte inceleyelim
Kontakt Lens Kullanmanın Yaşı Yoktur
Kontakt lens kullanmanın alt ya da üst yaş sınırı yoktur. Göz hekimi uygun görüp lens reçetesi verdiyse, siz zaten bu kolay ve net görüş için seçilmiş kişilerden birisinizdir artık.
Kontakt Lens Hareket Kısıtlamasına Neden Olmaz
Spor yaparken ya da gün içinde oradan oraya koştururken gözlüğüm düşecek endişesi duymadan rahatça hareket edebilirsiniz. Çünkü kontakt lensler sabah takılıp, akşam çıkarılır ve gün içinde varlıklarını bile unutturacak kadar sizi rahat ettirirler.
Kontakt Lens Hava Şartlarından Etkilenmez
İster çok sıcak, ister çok soğuk olsun. Ya da hava sıcaklığı aniden hızla değişsin, hiç fark etmez. Kontakt lenslerde buğulanma olmadığı için hava şartları net görüşünüzü engellemez. Buğulanmak optik camların işidir, lensleri etkilemez.
Kontakt Lens Parlama Yapmaz
Kontakt lensler ortam ve ışık koşullarından etkilenerek parlama yapmaz buna bağlı olarak da görüş kalitesi değişkenlik göstermez. Lensler her türlü ışıkta ve açık hava aktivitelerinde harika bir seçenektir.
Kontakt Lens Zorbalığa Neden Olmaz
Kontakt lensler dışarıdan fark edilmediğini ve fark edildiği durumların da içinde mucize barındırdığını gönül rahatlığı ile söyleyebiliriz. Dışarıdan fark edilmesi imkansıza yakın olan kontakt lensleri, başka birinin fark etmesi ancak çantanızdaki lens kutusunu ya da solüsyonu görmesine bağlı olabilir.
Gözlük kullanan kişiler için ise bu durum maalesef can sıkıcı olabiliyor. Bazı insanların tüm yaratıcı gücünü bu yafta ve zorbalıklar için kullandığı anlara şahit olabiliyorsunuz. Bilinç ve duyar seviyesi artsın, kimse kimsenin dış görünüşü hatta mümkünse kişilik özellikleri hakkında bu kadar fazla yorum yapmasın isteriz ama bazıları için bu yemek, içmek kadar elzem. Bu nedenle de her gözlük kullanıcısı en az bir kez zorbalığa uğramıştır.
Özellikle çocuk ve gençlerde bu zorbalık çok daha yoğun olarak yaşanıyor.
“Akran zorbalığı” büyüme ve gelişme sürecindeki çocuklar ve gençler için daha zorlayıcı hal alabiliyor.
Her iki tarafın da çocuk veya genç olması gereği söz ve davranışlarının karşı tarafta nasıl bir etki yaratacağını tam olarak öngöremeyebiliyorlar. Zorbalığa uğrayan kişi mevcut durumu olduğundan daha ağır algılayabilir. Bu nedenle yetişkinlerin önce kendi davranışlarına dikkat ederek gençlere ve çocuklara güzel örnek olması, onları bilinçlendirmek üzere adımlar atması büyük önem taşır.

Miyop Renkli Lens Kullanabilir Mi?
Lens Kullanmak ya da Kullanmamak Bütün Mesele Bu...
Kontakt Lensler Hakkında Doğru Bilinen Yanlışlar

Merhaba; Accuve 2 kullanan biri olarak biofinity lensi beğendiğimi söyleyebilirim. Birkaç ay önce yeni lens alma araştırmaları yaparken lens marketi keşfettim. Sonra müşteri hizmetleri ile görüştüm ve Air Optik Night and Day aqua gönderiler;onu hiç beğenmedim,gözümde lens olduğunu her an hissettiriyor ve sanki gözümden çıkacakmış gibi hissiyat verdi. Açıkçası netlik olarak da çok iyi değildi. Lens marketten bana biofinity gönderdiler, Air Optikten sonra biraz çekince ile sipariş verdim. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve gerçekten çok iyi bir lens. Kalınlığı accuve 2 ile neredeyse aynı; accuve 2'de de lensi gözümde hiç hissetmezdim Biofinity'de de hissetmiyorum. Biofinity'nin bir farklı olumlu özelliği ise; Accuve2 gün sonunda göz kapaklarımı ağırlaştırıyordu, gözlerde yorgunluk çok net belli olurken, Biofinity de ise bu olmadı. Bu anlamda Biofinity'den çok memnunum, Lens market ayrıca çok teşekkür ederim müşteri memnuniyeti odaklı çalıştıkları için.
Deniz Y.8 sene miyop lens kullandıktan sonra yine görme problemi yaşadığım için bu markanın torik lensine geçtim seneler önce. Fakat kuruluk, batma problemi, damla kullanmama rağmen çok olduğu için lens kullanmayı bırakıp gözlüğe geçmiştim. Bu lensi görünce bir şans vermek istedim. Yapısı ciddi anlamda bu markanın klasik torik lensine göre daha ince. Yanma-batma durumunda %50 kadar azalma var diyebilirim. O da belli bir süre sonra başlıyor. Şans verilir mi? Kesinlikle verilir. Lensmarket her zamanki gibi sipariş verdikten 1 gün sonra lensleri elime ulaştırdı, teşekkür ediyorum. Senelerdir bu siteyi kullanıyorum zaten. Hep solüsyon hediye gönderirlerdi, bu sefer küçük boy bile yollamamışlar ama olsun.
Nesrin I.Lens Market e minnettarım. Bundan önce ilk lensim olarak Air Optix Plus Hydraglide almıştım. Ama sol gözde netlik sürekli kayboluyordu. Sanki her birkaç saniyede bir gözüme perde iniyordu.. Belki de benim gözümle alakalıdır bilmiyorum. Sonra marka değişimi yapabileceğimi söylediler ve buna geçtim. Denediğim ilk çiftten yine memnundum ama ilk günden itibaren gözümde sanki hafif uykuluymuşum gibi hâl yapıyordu. Ayrıca telefona bakarken görüntü kalitem bir garipleşiyordu rahatsız oluyordum. Hatta sırf bu yüzden evden çıkmadığım günler takmadım. Şu an ikinci çiftteyim ve bu iki sorun da yok yani durumlar iyi. Bu arada ilk çifti -bazı günler takmamak kaydıyla- 14 günden fazla kullandım ve performansını büyük ölçüde korudu. Şahsen bu markayı övmemeyi yeğlerdim ama adamlar yapmış. Lens Market kolaylık sağlamasaydı belki de bir daha lens takmazdım veya yıllar sonra anca denerdim ki o da meçhuldü. Tekrar teşekkürler.
Ömer B.İYİ Kİ LENS MARKET ♥️ Siz siparişleri bu kadar özenli hazırlayıp gönderiyorsunuz ya hep lens market başka yerden asla almam. En ufak sorun da bile arayıp ilgilenip ulaşabildiğim bu kadar güvenli bir alışveriş sitesi olmadı. Hayatımda ilk defa lens kullanmaya geçen ay başladım ve bu markanın günlük lensleriyle tanıştım. Bu ayda yine aynı siparişimi oluşturdum. Asla kuruluk batma kayma yapmayan bir lens. Lensle uyunmaz ama ben bir iki defa uyuyakalmışım ve uyandığımda bile çıkartmasam fark etmeyeceğim bir konforda. Markaya ve lens markete ne kadar teşekkür etsem az. Hediye için de ayrıca teşekkürler
Büşra Ç.pure hazel rengini aldım gözlerim koyu siyaha yakın kahverengi. lens gözde çok doğal duruyor. En büyük korkum çok yapay durmasıydı ama çok şaşırdım gerçekten çok çok doğal duruyor. Çok belli olan bir renk değil eğer belli olsun istiyorsanız tercih etmenizi önermem -gözleriniz benimki kadar koyuysa-. Benim beklentimin üstündeydi. Alırken dedim acaba görmekte sıkıntı yaşar mıyım diye ama hiç öyle olmadı şeffaf lensle gördüğüm kadar net görüyorum. İlk taktığımda aşırı yanma hissettim ama lens suyunda temizleyip beklettikten sonra tamamen geçti. Lens markete de teşekkür ederim gerçekten çok hızlı geldiler
Bensu S.10 yıldır bu lens markasını kullanan biri olarak bugün transitions lenslerimle buluştum:) yıllardır lenslerimi yine internet üzerinden ancak farklı siteden alıyordum taki lenslerimin süresi dolmadığı halde yırtılana kadar ilgili şikayetimi dile getirmeme ragmen olumlu veya olumsuz herhangi bir geri bildirim almadım. Lens market ile ilgili okuduğum olumlu yorumlar ile ilk kez bu siteden alışveriş yaptım hızlı kargo için çok teşekkür ederim benim için önemliydi siteye puanım 5:) ancak lensleri takalı daha bir kaç saat olması sebebiyle bir puanlama yapmayacagım sadece sunu söyleyebilirim ilk izlenimim gayet olumlu:)
Elif B.Merhaba,09.08 tarihinde öğleden önce satın aldığım ürünüm ertesi gün sabah elimdeydi. Bu ilk alışverişim değil, dünde de aynı özen ve hızla gönderim sağlandı. Bunun için teşekkür ederim. Biofinity kullanmadan önce Airoptix kullanıcısıydım ne yalan söyleyeyim çile çekiyormuşum. İlk gün sabah taktığım Biofinity lensi 1 gün boyunca evde, işte ve gece uyurken kullandım sonuç şaşırtıcı derecede iyi. Airoptix te yaşadığım göz kuruluğunu asla yaşamadım, gözlerim kaşınmadan, gözümde lens olduğunu bile unutarak geçirdim tüm günü. Devam eden günlerde de aynı konforu sağlamaya devam ediyor. Bahsedildiği gibi ince görünümlü ve takıp çıkarması başlarda pratiklik gerektiriyor. Gözlerim bir tık ileri numara olduğundan netlik konusunda wow olmadım fakat rahatsız etmiyor. Gün ışığında ve dışarıda görüş gayet net. Uzun süre bilgisayar kullansanız da değişmiyor bu. Bütçemi akıllıca harcamak istediğimden araştırarak aldım ve sonuçtan oldukça memnunum. Tavsiye ederim.
Cansel U.Arkadaşlar size şöyle kesin bir bilgi vereyim. bu lensi yorumlara bakıp korkarak aldım ama BC değerimin 8.90 olduğu için bu lensi kullanmam gerekiyordu. diğer 8.6 olan lensler gözümde kuruluk yapıyordu. Yorumlar umudumu düşürdü ama 1 haftadır kullanıyorum ve BC değeri 8.90 olan arkadaşlar korkmadan alsınlar. Yorumlarda bahsedildiği gibi çok kalın değil Acuvue oasys ten bir tık kalın sadece.Netlik konusunda Acuvue 720p ise purevision2 1080p dir. Gözümde batma yanma hissi olmadı ama belki bunun sebebi BC değerimin 8.90 olmasından kaynaklı olabilir.Taktıktan 1saat sonra gözümde olduğunu unutup elimi burnuma götürüp gözlüğü düzeltme hareketini bile birçok kez yaptım. Sabah taktım ve saat gece 1 olmasına rağmen hala aynı netlikte ve herhangi bir yanma, batma, kuruluk ya da gözümü ağırlaştırması olmadı.BC değeri 8.90 olan herkes içi rahat bir şekilde alabilir ve lensmarket çalışanlarına teşekkür ediyorum. Kibarlıkları ve sorun çözmeleri çok iyiydi. İlk kez bir lense yorum yapıyorum, memnunum
Mehmet Ö.Öncelikle benimle ilgilenen Esra hanıma profesyonel danışmanlarıyla hizmet verdiği için Lensmarkete teşekkür ediyorum.Acil ihtiyacım olduğunu söyledim ve aşırı hassasiyet gösteren Esra hanım dün verdiğim sipariş özenli bir şekilde paketlenmiş olarak bugün elime ulaştı Bu benim için extra önemli bir konu tanıdığım herkese mumnuniyetle önereceğim bir site olarak ajandama kaydedildi.Daha önce kullandığım bir marka olduğu İçin biliyorum çok rahat kullanımlı olan bir marka batma yanma kuruluk yapmıyor.Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.Lensmarket ailesi hepinize teşekkürler
Burcu G.